Wsparcie techniczne i serwis
Zespół wysoce wykwalifikowanych pracowników Logopak gwarantuje profesjonalne wsparcie techniczne dla klientów i partnerów biznesowych. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostępny w ramach grupy Logopak East na terenie Polski oraz Europy Wschodniej. Wieloletnie doświadczenie umożliwiło stworzenie efektywnego wielostopniowego systemu szkoleń dla operatorów oraz zaawansowanej kadry technicznej.
Zakres działania serwisu Logopaka:
-
● przedsprzedażowa konsultacja i rzetelne doradztwo
-
● fachowa instalacja urządzeń
-
● pakiet szkoleń z zakresu obsługi dla zwiększenia wydajności i żywotności urządzeń
-
● profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
-
● szybka reakcja na zgłaszane problemy
-
● dostęp do części zamiennych zlokalizowanych na magazynie dostawcy
-
● sprawna regeneracja modułów drukujących
-
● telefoniczna konsultacja i pomoc w obsłudze urządzenia
-
● możliwość rozwiązywania zgłoszonych problemów oraz wprowadzenia modyfikacji poprzez dostęp zdalny do urządzeń
Klientom, którzy podpisali z nami umowy serwisowe zapewniamy:
-
● dostęp telefoniczny do pomocy technicznej 24/7
-
● przywrócenie funkcjonalności i pracy urządzenia do 24 godz. od momentu zgłoszenia
-
● minimalizację przestojów produkcyjnych związanych z awariami
-
● regularną konserwację dla bezawaryjnej pracy urządzeń
-
● zmniejszenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zwiększeniu żywotności systemów
-
● dostosowanie warunków współpracy do indywidualnych potrzeb klienta
-
● dodatkowe rabaty na części zamienne, regeneracje i materiały eksploatacyjne.