Szukaj
Logopak East

Wsparcie techniczne i serwis

Zespół wysoce wykwalifikowanych pracowników Logopak gwarantuje profesjonalne wsparcie techniczne dla klientów i partnerów biznesowych. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostępny w ramach grupy Logopak East na terenie Polski oraz Europy Wschodniej. Wieloletnie doświadczenie umożliwiło stworzenie efektywnego wielostopniowego systemu szkoleń dla operatorów oraz zaawansowanej kadry technicznej.

wsparcie techniczne

Zakres działania serwisu Logopaka:

  • przedsprzedażowa konsultacja i rzetelne doradztwo
  • fachowa instalacja urządzeń
  • pakiet szkoleń z zakresu obsługi dla zwiększenia wydajności i żywotności urządzeń
  • profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • szybka reakcja na zgłaszane problemy
  • dostęp do części zamiennych zlokalizowanych na magazynie dostawcy
  • sprawna regeneracja modułów drukujących
  • telefoniczna konsultacja i pomoc w obsłudze urządzenia
  • możliwość rozwiązywania zgłoszonych problemów oraz wprowadzenia modyfikacji poprzez dostęp zdalny do urządzeń

Klientom, którzy podpisali z nami umowy serwisowe zapewniamy:

  • dostęp telefoniczny do pomocy technicznej 24/7
  • przywrócenie funkcjonalności i pracy urządzenia do 24 godz. od momentu zgłoszenia
  • minimalizację przestojów produkcyjnych związanych z awariami
  • regularną konserwację dla bezawaryjnej pracy urządzeń
  • zmniejszenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zwiększeniu żywotności systemów
  • dostosowanie warunków współpracy do indywidualnych potrzeb klienta
  • dodatkowe rabaty na części zamienne, regeneracje i materiały eksploatacyjne.

Kontakt: serwis@logopakeast.pl

Kontakt