Wsparcie techniczne i serwis LOGOPAK

Wsparcie techniczne i serwis

Zespół wysoce wykwalifikowanych pracowników Logopak gwarantuje profesjonalne wsparcie techniczne dla klientów i partnerów biznesowych. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostępny w ramach grupy Logopak East na terenie Polski oraz Europy Wschodniej.  Wieloletnie doświadczenie umożliwiło stworzenie efektywnego wielostopniowego systemu szkoleń dla operatorów oraz zaawansowanej kadry technicznej.

 

Zakres działania serwisu Logopaka:

  • ● przedsprzedażowa konsultacja i rzetelne doradztwo

  • ● fachowa instalacja urządzeń

  • ● pakiet szkoleń z zakresu obsługi dla zwiększenia wydajności i żywotności urządzeń

  • ● profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

  • ● szybka reakcja na zgłaszane problemy

  • ● dostęp do części zamiennych zlokalizowanych na magazynie dostawcy

  • ● sprawna regeneracja modułów drukujących

  • ● telefoniczna konsultacja i pomoc w obsłudze urządzenia

  • ● możliwość rozwiązywania zgłoszonych problemów oraz wprowadzenia modyfikacji poprzez dostęp zdalny do urządzeń

 

Klientom, którzy podpisali z nami umowy serwisowe zapewniamy:

  • ● dostęp telefoniczny do pomocy technicznej 24/7

  • ● przywrócenie funkcjonalności i pracy urządzenia do 24 godz. od momentu zgłoszenia

  • ● minimalizację przestojów produkcyjnych związanych z awariami

  • ● regularną konserwację dla bezawaryjnej pracy urządzeń

  • ● zmniejszenie kosztów eksploatacji przy jednoczesnym zwiększeniu żywotności systemów

  • ● dostosowanie warunków współpracy do indywidualnych potrzeb klienta

  • ● dodatkowe rabaty na części zamienne, regeneracje i materiały eksploatacyjne.

 

Kontakt: serwis@logopakeast.pl